Sunday, 5 November 2017

Stargate Online Trading Card Game System Lords


Die ensiklopedie van spel cheats. 'N geharde gamer sal dronk kry as hulle iemand met behulp van cheats en ipv in wedstryde gesien, maar jy moet saamstem, soms bietjie wenk of die nodig is om 'n besonder moeilike deel van die spel te klop. As jy 'n ywerige gamer weer en wil 'n paar ekstra wapens en gereedskap die oorleef die spel, CheatBook databasis presies hulpbron wat jy wil. - Vind selfs geheime op ons bladsy. Cheatbook - Games, wenke, cheats, afrigter en oneerlik kodes. Megadimension Neptunia VII is die opvolger van Hyperdimension Neptunia Oorwinning en die eerste paaiement vir die PS4. Die spel een oor drie verskillende dimensies gebeur op verskillende tye, in teenstelling met die vorige wedstryde in die reeks wat fokus op een dimensie en tydlyn. Terwyl, soos gewoonlik, slacking af van haar pligte as 'n CPU, Neptune vind 'n ou gameconsole wat haar en Nepgear vervoer na die Zero Dimension, 'n dimensie wat heeltemal vernietig deur vier wesens weet as Dark CPU s. Daar ontmoet hulle Uzume Tennouboshi, 'n SVE wat haar herinneringe verloor, en haar vriendin Umio, terwyl dit ook die kruising van paaie met 'n ouer weergawe van Neptunus. Saam moet hulle die gedoem dimensie red terwyl hy probeer om 'n manier om Neptunus en Nepgear terug huis toe te bring vind. Daar is geen misdaad in om nuttige wenke en ander vorme van bystand wanneer jy speel rekenaarspeletjies selfs al 'n paar spelers neersien op dit. CheatBook Uitgawe 07/2016 sal jy wenke, wenke en truuks te gee vir sukses in baie avontuur en aksie PC games om te verseker jy kry die lekkerste ervaring. Die nuutste oneerlik-kode Tracker sluit 301 PC cheats, 57 konsole cheats en 7 ipv. Die gebruikerskoppelvlak is verdeel in drie hoofdele: oortjies vir die kies van die soort hulp nodig op die top en die verrigting van ander vereiste take, lys van speletjies aan die linkerkant paneel en verduidelikings oor die gekose spel op die regter paneel. As jy die CheatBook databasis 2016 geïnstalleer is, sal jy in staat wees om jou Cheatsbook DataBase direk te werk. Release date: 1 Julie 2016 Hearts van Yster IV is die vierde inskrywing in die gewilde strategie reeks deur Paradox Interaktiewe. Uit die hart van die slagveld aan die opdrag sentrum, sal jy jou nasie te lei om die heerlikheid en die loon oorlog, onderhandel of te verower. Jy hou die krag om die heel balans van die Tweede Wêreldoorlog punt. Dit is tyd om jou vermoë as die grootste militêre leier in die wêreld te wys. Sal jy herleef of geskiedenis verander sal jy die lot van die wêreld te verander Die oorlog is nie net gewen op grond, op die see en in die lug, maar ook in die laboratoriums, die fabrieke, die backrooms, in internasionale handel en in die harte en gedagtes van mans en vroue. Gee jou nasie 'n unieke voordeel: Ervaar die buigsame tegnologie stelsel, waar al die groot moondhede kry hul eie unieke identiteit. Ontwikkel gedetailleerde historiese tenks en vliegtuie deur navorsing en weermag ervaring. Stryd langs jou broers deur die riole, metro, en strate van New York om af te haal Vernietiger en Krang se bose organisasie, Foot voet. Danksy persoonlike gevegte vaardighede en kragtige span combo om Manhattan te red van die oorweldigende donker magte groei in die skadu. Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan is 'n video game ontwikkel deur PlatinumGames en wat vrygestel is deur Activi op 24 Mei 2016 vir Xbox 360, Xbox Een, PlayStation 3, PlayStation 4 en Windows rekenaars. Die Helde in 'n halwe Shell neem terug die strate van New York, en hulle weer dit te doen met die aard van die styl wat net PlatinumGames kan lewer. In Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan, Leonardo, Donatello, Michelangelo, en Raphael kombineer hul unieke skillsets op Bebop, Rocksteady te neem. Home Front: Die Revolusie is 'n oop-wêreld first person shooter waar jy die Weerstand beweging in guerrilla-oorlogvoering moet lei teen 'n hoër militêre mag. 'N lewende, asemhaling, oop wêreld reageer op jou aksies - jy en jou Weerstand sel kan 'n rebellie te inspireer op die strate en draai Beroep in Revolusie, as onderdruk burgerlikes neem die stryd. Maar jou vyand het die voordeel - superieure tegnologie, vuurkrag, swaar wapens en lugsteun. Jy moet die kuns van guerrilla-oorlogvoering in die koöperasie jou en jou vriende te leer kan jou eie Weerstand Cell vorm en word bekend as helde van die rewolusie. Doom (gestileer as Doom en oorspronklik bekend as Doom 4) is 'n eerste persoon skieter paaiement van die Doom-reeks deur id Software. Jy vyf is geaktiveer om een ​​ding te doen - hulle almal dood te maak. Die nalatenskap leef voort met die vierde paaiement van die gewilde FPS spel van id Software. Dit volgende generasie Doom funksies enkel-speler en multiplayer modes, asook 'n gevorderde SnapMap stadium ontwerp funksie vir 'n vinnige en omvattende stadium skepping wat vinnig online kan gedeel word met ander Doom spelers. Donker siele III gaan voort om die grense te druk met die nuutste, ambisieuse hoofstuk in die krities-bekroonde en genre-definisie van reeks. Soos vure vervaag en die wêreld val in verderf, weg na 'n heelal vol met meer kolossale vyande en omgewings. Spelers sal gedompel in 'n wêreld van epiese atmosfeer en duisternis deur vinniger spel en versterk bestry intensiteit. Aanhangers en nuwelinge gelyk sal verdwaal in die spel kenmerk lonende spel en meeslepende grafiese. Voor te berei om te sterf, weer met die derde ingang in die wrede blockbuster aksie-rpg-franchise. 'N Donker en dreigend fantasie avontuur wag spelers in 'n groot gedraai wêreld vol vreesaanjaende diere, onderduims strikke en geheime. Die kole van 'n eens trotse koninkryk het die weg gebaan vir hierdie nuwe avontuur. Stryd teen vreesaanjaende vyande. Wetenskap, Wetenskap Fiksie en RPGs Op hierdie bladsy: Ek ve gewees belangstel in die wetenskap sedert 'n jong ouderdom, en in die spel sedert ek die eerste keer gespeel D D (die boks met 'n rooi draak daarop) in die junior hoog. Ek soms droom terug skool toe gaan vir 'n astrofisika graad of besig om 'n professionele RPG skrywer. Nie nog gebeur, maar ek m nog belangstel. 'N vinnige lys van my gunsteling SF en RPG werk sluit in: Blade Runner (die eerste film wat werklik gevang my verbeelding) Philip K. Dick se werk Die pragtige en komplekse Akira deur Katsuhiro Otomo meeste van William Gibson se werk baie van Greg Bear se geskrifte , veral / (Slant) Miyazaki Hayao se werke, insluitend Nausica en 'n paar van Iain Banks boeke. Soos vir 'n vollediger lys. Wel, hierdie bladsy is nie. Dit is opgedeel in afdelings, soos in die hoof menu. Let egter daarop dat hierdie bladsy doesn t sluit in alles wat verband hou met SF en RPGs. Manga en anime is op my manga bladsy. Ek woon in Taiwan vir 'n lang tyd, en speel in Taiwan kry ook sy eie bladsy as jy in Taiwan en op soek na plaaslike hulpbronne speel, gaan daar. Daar is baie van die kuns wat ek produseer is SF-verwante, maar nie almal nie, so kyk na my algemene tekeninge en geskrifte bladsy vir daardie soort van ding. Ten slotte, my bronne oor fandom in Minneapolis is op my Minneapolis bladsy. En, alhoewel ek wens ek didn t het om dit te sê: Hierdie bladsy is al my opinie. Neem wat ek sê met 'n korrel sout. Dit is 'n groot, maar dit kom nie t beteken ek m die Grand-hoë poobah van die wetenskap fiksie of RPGs of wat ook al. Sommige mense aanstoot geneem het dat ek didn t sluit in iets, of dat ek gesê my mening. Wel, as jy nie saamstem nie, kan jy jou eie bladsy Stuur vir my 'n goeie inleiding en ek sal waarskynlik selfs 'n skakel om dit te. Terug na die top van die bladsy of terug na RPGs in Algemene So, hoekom RPG RPG is, vir my, een van die mees interessante en prettige aktiwiteite wat daar is. As jy 'n boek lees, is jy gedwing word om saam te gaan met die skrywer se storielyn kan jy t vertel die hoofkarakter wat grafkelder nie oop te maak of te tref dat die groot rooi knoppie. In RPGs, al is, jy het presies daardie soort beheer. En RPGs kan, op baie maniere, meer meeslepende as 'n boek lees deur middel van onmiddellike, van aangesig tot aangesig interaksie, kan jy dinge ervaar met 'n dringendheid wat boeke nooit benader. Selfs rekenaarspeletjies kan t benader die oneindige moontlikhede en sosiale diepte in aangesig-tot-aangesig, pen-en-papier RPG. Hier is 'n paar dinge van algemene belang oor RPG: RPG. Ek hang uit op die forums daar nogal 'n bietjie. Dit is nogal 'n gemeenskap: byna geheel en al gamer geeks, van baie slae maar oor die algemeen intelligente en mooi. EnWorld het waarskynlik die grootste RPG forums daar buite, maar dit is pretty much al D20 en D D. Die Forge het 'n baie eerder diepsinnige teorie oor RPGs, maar hulle vyf 'n paar van die mees innoverende en coolste speletjies geproduseer daar buite. As ek ingeteken is 'n RPG tydskrif, D dit piramide. Terug na die top van die bladsy of terug na Hard-wetenskap wetenskapfiksie rol-speletjies te speel Hard SF het een van my belangrikste belange is in RPGs vir baie jare nou. Ek is nie seker hoekom nie, maar ek dink dit is omdat ek graag my SF om homself spesifiek besig met die maniere waarop tegnologie ons lewens in die toekoms sal verander, en omdat ek graag fiksie dat doesn t gooi geloofwaardigheid by die venster uit. My gunsteling SF RPGs, en 'n paar plekke oor hulle, word hieronder gelys. Blue Planet Dit RPG is waarskynlik een van die beter ontwerp agtergronde van enigiets beskikbaar - soort van die H RN van SFRPGs. Die skrywers idees, veral oor biologie en ekologiese kwessies, is uitstekend. Hulle sorg en konsekwentheid in die ontwerp van Blue Planet is oral sigbaar. Blue Planet is gepubliseer in twee weergawes: die eerste deur Biohazard Games. die tweede onder lisensie deur Fantasie Flight Spele. Die belangrikste verskil is die spel stelsel die eerste uitgawe was persentiel-gebaseerde, terwyl die tweede het 'n D10 dobbelsteen swembad werktuigkundige. Om eerlik te wees, ek don t veral soos óf uitgawe se spel stelsel, maar ek doen verkies om die tweede uitgawe. As jy wil die spel te koop vir sy omgewing, wat by verre die grootste verkoopspunt, sal óf uitgawe werk. Sommige Blue Planet webwerwe: Die terrein van Biohazard Games. Die skeppers en eienaars van Blue Planet, Biohazard Games lyk baie geïnteresseerd in gehalte te wees. Hul webwerf is baie hoë gehalte, sowel. 'N Baie goeie Blue Planet fan site, Bleue Planete. Dit is 'n webwerf in die eerste plek georganiseer in Frans, maar baie van die webwerwe het gewys op is in Engels. Die webwerf is ook baie mooi. Daar is ook 'n Engelse weergawe. en terwyl dit hasn t is onlangs opgedateer, die huidige site het geen Engelse weergawe nie. 2300AD geskep deur die nou ontbinde spel ontwerpers Workshop, 2300AD het 'n uitstekende-ster strek agtergrond met 'n definitiewe hard-SF gevoel. My eie SF agtergrond, sfere. is gedeeltelik geïnspireer deur 2300AD. Verreweg die beste 2300AD bladsy is Pentapod se Wêreldbeker. wat groot hoeveelhede inligting bevat, sowel spel meganika-verwante en algemene. Etranger is alles oor die militêre magte van 2300AD. Dit bevat onder andere, ongelooflike 3D sterre skip illustrasies deur Laurent Esmiol. Andy slap s 2300AD bladsy het 'n ton van die koel dinge vir die spel. Baie van dit kan vir gebruik in ander harde SF speletjies aangeneem word, ook. Hy het 'n ander bladsy met 'n baie ander cool dinge vir 2300AD en ander speletjies. Die res van die terrein lyk om neer te wees, maar daar is 'n bladsy met 'n paar baie mooi kaarte van die kolonies in 2300AD. Jupiter Kronieke Jupiter Kronieke, deur Dream Pod 9, is een van die beste hard SF speletjies wat daar is. Dit is in die jaar 2212, waar die mensdom die sonnestelsel het gekoloniseer maar gefragmenteer word in groot koalisies, grootliks rondom 'n planeet raamwerk: Mercurius is sy eie ryk nasie, Aarde en die Jupiter kolonies is die belangrikste supermoondhede, ens Die tegnologie vlak beslis sit dit in die geledere van harde SF: geen FTL, geen vreemdelinge (wel, amper), geen kunsmatige swaartekrag - net realisties geprojekteerde rekenaars, dryf, ens Daar is mecha, en hulle don t regtig veel sin maak, maar hulle weer maklik om te ignoreer. Die agtergrond wat hulle vir die verskillende gemeenskappe vyf geskryf is regtig 'n uitstekende en omvattende, die voertuig ontwerp stelsel is byna volmaak, en die kuns en gevoel is groot. Die spel stelsel is ook redelik goed, vinnig en gritty in gevoel. As ek 'n SF spel hardloop met behulp van 'n gepubliseerde opstel, sal dit waarskynlik Jupiter Kronieke. Die hoof webwerf vir Jupiter Kronieke is Dream Pod 9 se eie webwerf - hulle weer die uitgewers van die spel. Die Droom Pod 9 Forum het 'n gedeelte toegewy aan Jupiter Kronieke, en dit lyk mooi aktief. VectorSphere is die tuisblad van Marc A. Vezina, een van die belangrikste ontwerpers van Jupiter Kronieke. Sy bladsy het allerhande interessanthede dinge. Ghislain Barbe. die voortou kunstenaar vir Jupiter Kronieke, het ook 'n handige site. Die Jupiter APAworks was 'n Amateur Press Association (APA) gewy aan Jupiter Kronieke. Baie van die interessante artikels daar. Ander SFRPGs Daardie drie RPG is die belangrikste is. Daar is 'n hele paar ander wat ek m sterk belangstel in, al is: Hoë kolonies Ontwerp deur Eric Hotz. die uitstekende kunstenaar vir die grootste deel van H rnWorld. en Edwin King. Die spel meganika Weren t verskriklik vindingryke glad - die skrywers gebruik dieselfde basiese gevegte stelsel, byvoorbeeld, as huursoldate Spies en Private Eyes. wat ek dink is gebaseer op tonnels en Trolle. een van die eerste RPG - maar ek hou van die omgewing. In plaas daarvan om uit te vind maniere wat die mensdom in die toekoms kan oorleef sonder hierdie of daardie katastrofe, High kolonies aanvaar dat daar eintlik 'n kern holocaust was en dat die enigste oorblyfsels van die mensdom leef in kolonies van die aarde. Daar isn t veel anders op die web oor High kolonies. Oor die enigste ding wat ek ve gevind is 'n PDF met scenario's vir die spel wat in Challenge tydskrif gepubliseer is. Dit was nogal 'n goeie toevoeging tot die GURPS lyn, met besonderhede oor 'n toekoms waarin die sonnestelsel is verdeel tussen die Verenigde Volke van Aarde ( 'n VN-opvolger) en Terradyne ( 'n genadelose, off-wêreld korporasie). Daar is baie van die idees vervat in die boek is tergende - dit was een van die eerste toekoms SF RPG instellings sonder FTL, byvoorbeeld. Ek het nog nooit in die besonder graag die GURPS meganika, om eerlik te wees, maar die skrif in hul worldbooks is gewoonlik baie goed, en hierdie boek is geen uitsondering nie. Ek is bly ek het dit gekoop toe ek dit gedoen Daar is baie min op die web gewy aan Terradyne, so ek sal net 'n skakel na sy errata bladsy. Dit lyk asof die opvolger van GURPS Terradyne. 'n harde-SF toekoms waarin byna enigiets wat in die toekoms kan gebeur gebeur: AI, nano, uiteenlopende geneered menslike spesie, 'n baie ontwikkel sonnestelsel, ens ens transform humaan Space het ook die onderskeiding dat dit een van die min post - singularity SF rPG instellings. Ek don steeds t soos die GURPS meganika, en die gebruik van voete en pond om te gaan met die toekoms lyk ongelooflik dom, maar die idees in die boek is 'n groot. As een van die nuwer GURPS instellings, is HTS baie goed verteenwoordig op die web: Nemtos HTS bladsy is baie baie netjies: daar 3D raytraced weergawes van HTS sterre, 'n groot bietjie program vir die berekening van doeltreffende oordrag wentelbane tussen die planete van die sonnestelsel , deckplans en nog baie meer. Die bose Dr Ganymede. aka Konstantyn Thomas, het 'n paar groot kaarte en ander nuttige dinge op sy HTS bladsy. Daar is ook 'n paar groot modelle van HTS skepe op Steven Whitting s Freetrader site. Reisiger in al sy inkarnasies, dit is nog steeds die elegante dame van SF RPGs, veral omdat dit s nou as GURPS gepubliseer: Reisiger. Ek m op die Reisiger Mailing List. wat is 'n baie pret klomp mense met allerhande groot idees. Selfs al het ek nie t regtig gaan in veel vir die Reisiger heelal, of selfs soms sy meganika, dit is te goed en respek nie ten minste waardeer. Daar is so baie Traveller dinge op die web dat dit is moeilik om te weet waar om te begin nie, maar Traveller Sentraal. Burgers van die Imperium en Downport sal mooi doen. Albedo Steve Gallacci se snaakse dier instelling is glad nie snaaks nie. Dit is 'n baie harde SF-reeks, geplaas in 'n verre stelsel bevolk deur opgehefte diere wat wakker gemaak om te besef dat hulle nie t weet waar hulle vandaan kom. Ek het net die ouer uitgawe van die spel uit Gedagtes Images. Die meganika in hierdie uitgawe sondaars t ongelooflik, maar hulle weer seker goed. Dit gee 'n baie harde SF gevoel en lyk na die bronmateriaal goed weerspieël. Daar is 'n meer onlangse Albedo RPG, met behulp van die Jadeclaw enjin, uit hoopvol Productions, maar ek hawe t gesien nie. Albedo is relatief onbekende, sodat daar sondaars t soveel hulpbronne daarvoor op die Web. Ola korps gren se Albedo bladsy is nogal mooi, met 'n karakter generator, 'n paar nuwe toerusting agtergrondinligting, ens hoopvol Productions Albedo bladsy bespreek hul onlangse RPG. Heelal Hierdie wedstryd is baie digte - SPI toegelaat vir geen teks smaak, of (soms) selfs verduidelikings. Dit is ook te psion ische-gebaseerde vir my smaak. Maar dit het 'n baie handige idees en insigte. Die planeet kartering stelsel is baie cool, byvoorbeeld, en die sterre (wat pretty much al modulêre is) maak baie sin. Heelal is ook redelik onduidelik, so daar isn t veel daaroor op die Web. Daar is 'n groot webwerf, al is, net bekend as Heelal: Die role playing game van die toekoms. wat het 'n baie van die skakels. Hulle verkoop blykbaar 'n CD-ROM met byna al die belangrikste RPG boeke oor dit. Daar is ook 'n redelik aktiewe Yahoo groep oor Heelal. Sfere ek kan t vergeet om my eie SFRPG, sfere. Dit is baie moeilik, met nie-relatiwistiese stadige FTL (ongeveer 1 Ligjaar per dag maksimum), en 'n gebied ongeveer 100 LY in deursnee vereffen deur die mensdom. Dit het 'n baie deeglike toekoms geskiedenis, baie vreemd vreemdelinge en 'n baie diepte. Check dit uit na die top van die bladsy of terug na H rnWorld H RN op die Net word hieronder gelys. Daar was iets van 'n worsteling tussen N. Robin Crossby, die man wat H RN geskep: Columbia Spele site. Ek kan t direk na hul H RN bladsy redelik maklik deur die voorblad. Hul H rnPage gebruik word om 'n baie meer, maar die meeste van hulle blyk te wees verskuif na Lythia of elders.) N. Robin Crossby s H RN site. Hy het 'n baie cool dinge op sy webwerf, insluitend skakels na Kelestia. sy nuwe publikasie onderneming. Nog 'n baie cool webwerf is die H-RN verwant. Daar is ton van die ongelooflike inhoud (NPCs, avontuur sade, vol avonture, dorpe, ens) op Lythia. die meeste van hulle vrye. Dit is 'n wonderlike plek om te kyk as jy nuuskierig wat H RN is soos weer. Die H RN godsdienstige stelsels. Ek het 'n paar artikels daar (Providentialism. Heilige simbole. En dokters), ook. bladsy een baie goeie fan s is H RN inligting en skakels. Rebecca Downey se Pax Tharda bladsy. Sy s het 'n baie goeie inligting hier, beide wat spesifiek op haar veldtog, wat 'n sterk Romeinse geur het, en vir algemene gebruik. Baie mense het die H rnmaster reëls met Mega Traveller en ander dinge gebruik. Werk, Junie 2004: Die webwerf verskyn weg te gegaan het, wat te sleg nie. Ek m gaan na hierdie skakel in geval hulle terugkom hou. Die beste bladsy van skakels wat verband hou met H rnLink. Terug na die top van die bladsy of terug na Swordbearer Vir 'n lang tyd, totdat ek gevind H rnMaster. dit was my swaard toordery RPG van keuse. Nog nooit gehoor van dit Wel, hier is 'n hersiening Ek ve geskryf vir dit: draak tydskrif hersien Swordbearer as soos om iemand punt om die druk teken op 'n deur agter jou vyf is trek na dit met al jou krag. Dit is nog steeds 'n gepaste beskrywing, selfs nou. Baie van die konsepte in Swordbearer is roman of heeltemal oorspronklike. Byvoorbeeld, Swordbearer gebruik geen geld. Karakters het 'n Sosiale Status (SS) gradering. Items het 'n SS vereiste as jou SS is genoeg, is dit aanvaar dat jy die hulpbronne om te betaal vir en die bestuur van die item. Anders, kan jy t bekostig nie. Nog 'n nuwe is ook verwant aan toerusting. Daar is geen drakrag of uithouvermoë elke karakter kan net voort tien items, ongeag van die tipe. Dit maak beslis inventaris makliker, maar dit is soms 'n bietjie onrealisties. (Wat bedoel jy ek kan t dra 'n kers in toevoeging tot my swaard, ring, hoed, oorbelle, kierie, rugsak, magie juweel en 3 stukkies leerbeskerming) Die vaardigheid stelsel is ook baie innoverende. Dit is persentiel-gebaseerde, en klaslose. Karakters het (gemiddeld) twee Varianten elk, soos bestry, Stealth of Lore. Vaardighede vinniger geleer in hierdie rigtings, en karakters kan verdubbel. Enigeen kan 'n vaardigheid te leer, maar sommige mense is meer gespesialiseerde. Ek don t onthou die magie stelsel veel nie, want ek het nog nooit regtig gebruik dit. Dit is gebaseer op twee soorte magie, hoewel: Elemental en Gees. Elemental magie is die effens meer aards soort, met vuurballe en brûe van Ice en dié soort van ding. Gees magie sluit al die nekromante en diep toordery. Swordbearer magie gebruik 'n stelsel van Nodes. As jy vind en afstemmen 'n knoop, kan jy dit gebruik om jou spel te dryf. (Bevinding Nodes kan maklik 'n avontuur op sigself wees.) Gees knope is gewoonlik net in lewende wesens - 'n in-game rede dat dodebesweerders boos is. Ingewikkelde spel vereis verskeie Nodes. Daar is geen spel vlakke enigiemand kan enige spel te gooi, op voorwaarde dat hulle die vaardigheid en kennis wat nodig is. Maar om genoeg Nodes kan baie moeilik wees, so net 'n seldsame towenaar baie van die vereiste tipe sou hê. (Hmm, dit laat my dink aan MTG, noudat ek daaraan dink. Ek wonder of MTG het hierdie uit Swordbearer) Die algehele stelsel gee 'n baie geur, en lyk regtig magiese. Dit isn t baie veelsydig, maar het Swordbearer voortgegaan om steun te kry, sal dit vyf mooi was om 'n magie te vul met baie meer uitspel en variant node reëls te sien. As dit was, het ek Spel wet (die magie te vul vir wat kom Rolemaster genoem te word) as 'n byvoeging, maar dit het nooit gevoel soos 'n goeie wedstryd. Swordbearer sluit baie speler-moontlike rasse. Selkets (insek-wesens), Moonspiders (intelligente spinnekoppe met 'n tegnologie wat gebaseer is op sy), buffels, Minotauriërs, Hellborn (duiwels in alle behalwe vir die naam) en die gewone mense, halflings, Orke, ens Dit is aanloklik om almal van hulle sit in 'n spel, maar onprakties. Daar is 'n klein gedeelte op ander monsters en diere (renosters, pegasi, groot katte, ens), maar dit isn t regtig lank genoeg. Dit voel 'n bietjie soos die deel van die reëls op 'n rekenaar rasse kon vyf is wat gebruik word vir meer uitspel of meer NPC monsters / ontmoetings. Of vir meer van die uitstekende GM advies. Die raad oor die bestuur van 'n veldtog is briljant. Daar is 'n baie goeie kommentaar oor spies-draers teen belangrikste skurke, goeie riglyne reëls vir die opwekking van NPC se op die vlieg en 'n baie nuttige reis spoed grafiek. Die raad oor hoe om 'n spel wêreld te skep, is ook baie goed, en bied baie idees vir die skep variant magie stelsels, wapens, ens Dit gee 'n baie baie goeie insig in hoe 'n spel wêreld kan ontwerp (bottom-up, top-down, ens) en wat nodig is allerhande dinge - baie goeie raad inderdaad vir (soos ek was toe ek die eerste keer het dit) 'n jong GM. Ek sou sê dat, behalwe moontlik veldtog wet, dit was oor die beste instelling skepping raad beskikbaar is wanneer Swordbearer uitgekom. Ek het net ooit gespeel 'n paar wedstryde van Swordbearer. Vir die meeste gamers van die tyd, was dit te eksotiese. Die spel is gepubliseer deur FGU, en almal wat dit lief het geweet dat die kalm dae van Swordbearer was nog moet kom. Almal sal dit vir die meesterstuk dit te erken. Maar nee, dit gely het as FGU se verwaarloosde kind (Chanson lijkheid towery het altyd hul hoof fantasie RPG gewees). FGU se ondergang kan t het gehelp, óf. Deesdae, meganika soortgelyk aan Swordbearer s is alledaags. Dit is te sleg nie, want as dit kom uit, Swordbearer baie belofte gehad. Dit kan vyf geskud die wêreld, maar in plaas daarvan is dit wag rustig. Daarbenewens, het dit kuns deur Denis Loubet. Dit maak dit nog beter. Aanvullings Swordbearer het een uitbreiding tydens sy FGU dae: Dwarven sale. Dit is eintlik 'n baie goeie boek, beskryf 'n hele vallei van dwerge, Orke, handelaars, ens Dit is ontwerp sodat dit in pretty much enige ordentlik grootte berg vallei in jou veldtog wêreld ingeprop kan word. Daar is 'n hele dwerge houvas beskryf, met die meeste van die groot persoonlikhede en baie goeie idees vir avontuur met die dwerge. Eintlik is daar ton van avontuur hakies regdeur die boek, maar dit s ook het baie mooi areas wat jy kan detail as wat jy wil. Daar is baie van die idees is baie goed. Ek hou veral van die stomme kabouter wat werk as 'n mandjie-brug pulleyman en die idees vir die aanplant van knope. Soos altyd, ek don t sien baie ekologiese moontlikheid vir dwerge, maar dit is nog steeds 'n baie diepsinnige uitbreiding. Daar is aanduidings (ontwerper notas en 'n kunswerk) dat hulle van plan was om 'n uitbreiding na die wêreld van Conan dek. Ek dink Swordbearer sou goed geskik wees om dit te doen, van wat ek weet van Conan. Maar dit uitbreiding nooit gebeur het nie. Ek ve lankal verloor my oorspronklike kopie van Swordbearer, maar sedert sy terugkeer na die VSA, vyf het ek daarin geslaag om afskrifte van beide die Heritage en FGU weergawes te koop. Die spel draai nog steeds van tyd tot tyd op eBay, of jy kan dit koop Noble Kni baklei Spele. (Ek ve gekoppel aan beide die FGU en die Heritage-weergawes.) Die verskille tussen uitgawes Mense het soms my gevra wat die verskille is tussen die Heritage en FGU weergawes. Die volledige weergawe is, nie veel nie. Hulle het byna identies kuns, die reëls is dieselfde en hulle weer heeltemal versoenbaar met mekaar. Maar daar is 'n paar verskille, wat ek opgesom op Swordbearer s Wikipedia bladsy: Die Erfenis en FGU speletjies is byna presies dieselfde in terme van inhoud. Game kuns, teks, ens is dieselfde behalwe vir 'n groter aantal spelfoute in die FGU uitgawe. Die fisiese vorm van die twee uitgawes is die grootste verskil. Die Heritage Edition kom in 'n 7x8 boks bevat drie reël volumes plus 'n karakter te trek. Elke volume bevat twee boeke: 3. Elemental Magic 6. Gamemasters Guide In die FGU uitgawe, is die reëls in twee boeke, met kleiner afdelings (Inleiding Die skep van 'n karakter vaardighede, ervaring en aktiwiteit Bollen ens). Boeke I-IV van die Heritage uitgawe is vervat in Boek Een van die FGU weergawe boeke V-VI van die Heritage uitgawe make-up Boek Twee van die FGU uitgawe. Verwante n bietjie navorsing oor Swordbearer Doen. Ek was herinner dat dit is ontwerp deur B. Dennis Sustare en Arnold Hendrick. Toe ek terug dink aan die speletjies wat ek liefgehad het in die 80 s, 'n baie van hulle was deur Hendrick. Hy ontwerp die grootste deel van die Dwarfstar Mini Games, soos Star Viking en Star Smokkelaar. Ek het onlangs uitgevind dat hierdie speletjies is eintlik beskikbaar is vir aflaai. Cool weer Ek wens ek het geweet dit beskikbaar vir aflaai is terwyl ek besig was in Taiwan - 'n hele paar van hulle lyk soos 'n uitstekende solo speletjies. Dan, Ek het ook uitgevind dat Hendrick ontwerp een van my all-time gunsteling rekenaarspeletjies, Dark Lands. Triply koel Hendrick is dus een van my helde. Daar isn t veel oor Swordbearer op die netto (behalwe hierdie webblad, regtig), maar daar is 'n e-pos lys. En B. Dennis Sustare is daarop whee Terug na die top van die bladsy of terug na Ander RPGs Terwyl H rnmaster, Swordbearer en harde SF speletjies is my eerste liefde, hulle weer nie my lief net. Hier is 'n paar van die ander RPGs Ek ve gespeel of besit. 03:16. Hierdie wedstryd is baie direkte Dit is oor die feit dat 'n ruimte soldaat en die doodmaak van dinge. Daar is 'n bietjie van oorkoepelende storie wat kan gebeur, maar dit voel soos 'n lang veldtog sou vereis, en om eerlik te wees, ek dink hierdie wedstryd sal net skyn soos 'n eenmalige. Maar daar is dit inderdaad skyn dit werklik kry jy in die rol van 'n soldaat. Dit het 'n paar briljante bietjie meganika wat pret veroorsaak, soos die feit dat hulle opgaan in rang noodwendig beteken in staat is om meer te doen nie, maar ook die versuim meer skouspelagtig en gevaarlik. Nadraai. Lang-bekend vir die feit dat die mees ingewikkelde RPG ooit. Dit het 'n vloeidiagram vir 'n geveg Wel, baie van RPGs nodig vloeidiagramme maar net don t hulle. Nadraai is eintlik minder ingewikkeld as, sê, die Drienasies-Tac-stelsel, en dit is beter georganiseer. Nadraai het ook 'n paar baie goeie insig in die bou van 'n post-Holocaust wêreld. Ek Don t weet of ek ooit d hardloop dit, maar dit is 'n groot verwysing na het. Agon. 'N briljante bietjie spel oor Griekse helde en heldinne, doen mitiese wyse heldhaftige dinge. Dit het 'n paar baie interessante innovasies, soos die reeks stelsel (een van die beste pogings om abstrakte bestry reekse) en die guns stelsel. Arrowflight. Dit voel soms soos Riddle van Staal lig vir my, met die manier waarop die basiese meganika werk, en met die verskillende gevegte rigtings. Dit is 'n baie simpel stelsel, ten minste in die eerste uitgawe (Ek hawe t gesien nog die tweede uitgawe), maar dit lyk ook soos 'n hele soliede een. Ars Magica. Nog 'n ongelooflike innoverende spel. Latyns vir magie, karakter byvoordele foute, die Koddige dek - baie van die idees van Ars Magica beïnvloed vampier later (geen wonder nie, want hulle het byna dieselfde skrywers), en dus baie moderne RPGs. Artesia: Adventures in die bekende wêreld. Op grond van die uitstekende komiese reeks, en geskrewe (en pragtig geïllustreerde) deur die skrywer van die komiese. Daar is tonne en tonne van smaak en die opstel van inligting hier. Speel die spel duidelik genereer 'n baie soortgelyke estetiese om die komiese. Bubblegum Crisis. Mecha / anime rollenspel in die wêreld van die reeks met dieselfde naam. Gebaseer op meganika die Fuzion stelsel se. Bushido. Waarskynlik net oor die beste spel oor Middeleeuse Japan is daar. Ek het altyd gedink budo was net te moeilik om al kry, met inagneming van hoe sentrale is dit om die spel. Bel van Cthulhu. Ek het nog nooit in afgryse was baie, maar CoC is duidelik die oupa (grandelderthing) van hierdie klas van speletjies. Ridders D. Chronica Feudalis. Ek ve gelukkig genoeg is om hierdie speel met die ontwerper, Jeremy Keller, 'n paar keer nie. Hy is 'n baie mooi mens, en dit is 'n briljante bietjie spel. Daar is 'n paar goeie lot inspirasie (Aspekte, veral), maar sonder Fudge dice (wat ek don t wil). Die wedstryd het ook 'n paar koel innovasies agtergronde is maniere om vir spelers om te beskryf wat hulle Don t wil die spel te wees oor, byvoorbeeld, en opleiding hanteer in 'n meganies nifty pad deur sterf rolle. Konflikte is ook eenvoudig, maar flavorfully hanteer. En ek hou van hoe dit s geskryf, in die eerste persoon deur 'n monnik in die 12de eeu. Korps. Dit is duidelik dat baie beïnvloed deur GURPS, CORPS is die volledige omniversal rolspel stelsel. In 'n baie maniere, dit voel soos GURPS skoongemaak, verenigde en strenger (selfs in vergelyking met GURPS 4e uitgawe). EABA. uit dieselfde mense, lyk dit is beter in staat om super-vlak vermoëns te hanteer (as dit jou boot dryf) en het 'n bietjie meer indie neem oor dinge. Cyber ​​punk. 'N baie eenvoudige motorwerktuigkundige en tonne van die flits - net wat 'n cyber punk RPG moet wees. Ek sou vyf meer aanvullings gekoop om hierdie cool game, maar ek didn t regtig begin om vol-op in SF RPGs voordat ek was uit die VSA. Gevaar Patrol. 'N Wonderlike bietjie spel van fantastiese aksie met 'n 1950 vibe. Baie netjiese idees hier: Danger Dice moedig spelers aan die gevare van wat hulle weer probeer beskryf, en Bedreigings kan wissel van Mars Slym-Beast se Dertien tentakels om verveling oor bitter egskeiding. (In 'n spel wat ek gespeel het in, bitter egskeiding eintlik 'n bedreiging in die gesig gestaar deur 'n noir-ish karakter.) Die spel kan regtig nog gespeel word sonder 'n GM. Vrees. Wat ook al. Alle regte voorbehou. .

No comments:

Post a Comment